over Harten Aas



Ervaringen

Ervaringen die groot en meeslepend zijn, maar ook subtiel en genuanceerd.

Een ervaring kan een fysieke beleving zijn waar bij al je zintuigen worden aangesproken, maar het kan ook website zijn waarin serendipiteit word aangesproken of een spel waarbij je nieuwe inzichten opdoet.

Harten Aas gelooft dat een goede ervaring het verschil kan maken. Wij werken het liefst zo nauw mogelijk samen met de doelgroep en de klant. Elke vraag is een nieuwe uitdaging en vraagt om een eigen benadering.

Verhalen

Welk verhaal willen we vertellen en welke ervaring gaan we maken? Dat is de eerste, en meest belangrijke vraag. Als duidelijk is welk verhaal we willen vertellen pluizen we de gehele context van het verhaal uit. Zo vinden we vanzelf de essentie, en weten wat voor ervaring we willen creeëren. 

Kern

Concept – Het concept moet kristalhelder zijn. Zo bouw je er een schitterend ontwerp omheen.

Beleving – Als je zelf iets ervaart of meemaakt, is de impact altijd groter. Hoe meer onderdeel je bent van het verhaal, hoe eigener het wordt.

Sociaal – We ontwerpen altijd om een positieve verandering vorm te geven. 

Strategisch – De juiste ervaring draagt het bij aan het positief beïnvloeden van gedrag. Soms grote stappen, soms kleine stappen, en voor iedereen ook net anders. Maar altijd de goede kant op.

Testen – Elk concept en elk ontwerp testen we totdat we erbij neervallen. Want je weet alleen maar of iets werkt, als je het ook echt uitgeprobeerd hebt.

Team
Harten Aas is de ontwerpstudio van Lotte Biesheuvel. Binnen de projecten van Harten Aas werkt zij (bijna) nooit helemaal alleen. Per project creëert Harten Aas een team van ervaren ontwerpers, developers en (ervarings)deskundigen. We werken met oog voor detail en houden elkaar continue scherp. Alles wat nodig is om het beste uit elkaar en het project te halen.